Дослідження виявило дві ключові речовини, які сприяють довголіттю
Від стану серцево-судинної системи залежить здатність організму протистояти захворюванням, які можуть виникати з віком і призводити до ранньої смерті.
Нове дослідження показало, що всього дві харчові добавки можуть знизити ризик серцево-судинних захворювань і подовжити життя.
За результатами роботи, опублікованими в журналі Nutrients, група австралійських дослідників проаналізувала дані про здоров’я 70 тисяч осіб, зібрані протягом десяти років.
Вчені вивчили частоту серцево-судинних захворювань у тих, хто регулярно споживав полівітаміни, та у тих, хто не вживав жодних добавок.
Виявилося, що найменше проблем із серцем спостерігалося у учасників, які включали в свій раціон риб’ячий жир і кальцій. Однак ця закономірність стосувалася лише тих, хто дотримувався здорового харчування загалом. У добровольців із нездоровою дієтою таких зв’язків не виявили.
- Останні
- Популярні
Новини по днях
12 червня 2026