Вчені виявили найкорисніший вид кави для здоров’я людини
Попри обережність багатьох людей щодо кави, все більше досліджень підтверджують її користь для здоров’я. Вчені стверджують, що певний вид цього напою може захистити серце від різних захворювань та збільшити тривалість життя.
Американська кардіологічна асоціація опублікувала результати дослідження в журналі Heart Failure, яке пов’язує вживання чорної кави з довгостроковим зниженням ризику розвитку серцевої недостатності. Аналізуючи дані про здоров’я та спосіб життя 21 тисячі американців протягом 72 років, вчені виявили, що ті, хто споживав дві або більше чашки чорної кави щодня, на 30% рідше страждали від цього захворювання.
Фахівці зазначили, що кава без кофеїну не має таких переваг. Навпаки, дослідження показало, що вона може збільшити ризик розвитку серцевих проблем.
На думку лікарів-дієтологів, чорна кава з кофеїном – це найкращий спосіб підняти настрій. Доктор медичних наук Шерон Кацман пояснює, що чим більше добавок містить напій, тим менш корисним він стає. Зокрема, вона не рекомендує додавати багато цукру та молока.
Щоб приготувати корисну каву, експерти радять використовувати лише фільтровану воду. Крім того, краще купувати свіжомелену каву, уникати продукції з супермаркетів, оскільки вона може зберігатися там занадто довго.
- Останні
- Популярні
Новини по днях
12 червня 2026