Учені назвали продукти, що можуть знизити ризик хвороб
Фото: Pexels
Міжнародна група науковців з Університету Редінга, Гарвардської медичної школи, Каліфорнійського університету в Девісі та компанії Mars, Inc. встановила, що регулярне споживання продуктів із високим вмістом флаванолів може суттєво знизити ризик смертності від серцево-судинних захворювань.
Про це повідомляє MedicalXpress.
У дослідженні проаналізували харчові звички понад 30 тисяч людей у США та Великій Британії. Результати показали, що значна частина населення споживає недостатньо флаванолів — біологічно активних сполук, які позитивно впливають на роботу серця та судин.
За словами провідного автора дослідження доктора Хав’єра Оттавіані, важливим є не лише загальна кількість фруктів і овочів у раціоні, а й вибір конкретних продуктів, оскільки вміст корисних речовин у них суттєво різниться.
Найбільше флаванолів міститься у таких продуктах, як сливи, журавлина, ожина, зелений чай, садові боби, вишня, яблука, полуниця, чорниця та квасоля пінто.
Професор Гюнтер Кунле з Університету Редінга підкреслив, що рекомендація споживати щонайменше п’ять порцій овочів і фруктів на день залишається актуальною, однак важливо враховувати їхній біохімічний склад.
Вчені зазначають, що подальші дослідження флаванолів можуть допомогти точніше формувати рекомендації щодо харчування для профілактики серцево-судинних захворювань.
До слова, рис, картопля чи макарони: дієтологиня пояснила, які вуглеводи найменше впливають на рівень цукру.
Юрій Маркевич – pravdatutnews.com
- Останні
- Популярні
Новини по днях
9 червня 2026