Знижує запалення: вчені дізналися, який сік найкорисніший
Дві склянки томатно-соєвого соку на день — і через місяць маркери хронічного запалення помітно знижуються. Такого висновку дійшли вчені з Університету штату Огайо, пише Earth.
- Останні
- Популярні
Більше новин
Більше новин
Новини по днях
Сьогодні,
9 червня 2026
9 червня 2026
Новини на тему
Більше новин